Lördag 19/11

IDAG mina vänner och ankor har inte hänt så mycket. 
Dagen började lite med att jag körde till Danmark för att shoppa lite
men tyvärr hade dom huen inget fint, asså jag menar sånt som var inne här i sverige förra året typ. 
INTE NAJS!!! Så fick fortsätta till väla och där minsann köpte jag ett par jeans och nya skor :)
Jeansen köpte jag på J&J osså köte jag Lacoste skor inne på nån jävla butik jag inte mins namnet po.
Nöjd? jatack :D. Blev lite fika på det oxå, ja FIKA JAG GILLAR FIKA OKEJ? hahaha heuheu

Nu sitter jag himma, det blir lugn kväll för min den. Ska spela lite wii kolla lite film.
Laga mat, äta maten sen myyyyyysaaaaaaaa röven av mig :D

Chacha ;*

Kommentarer
Postat av: karolin.

låter braaa kz (Y) :D

2009-09-20 @ 11:23:01
URL: http://iallafallkarru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0