En liten schlanger :D

Hej hej hej hej hej ;D;D;D;D;D;D;;DD;;D;D;D

Länge sen, jaddå! varför? glömt bloggen! varför? dum i huet! varför? KÄFTEN ;D
Asså ibland känns det som jag är lite skitzofren eller hur de stavas, spoooky!

Näää men ja vad har hänt i mitt liv.... Bra fråga du :D
Rutiner om o om igen, samma rutiner om o om igen, eller sa jag de precis? haha 
Asså jag älskar mitt sätt o skriva, det sjukt, jag tycker de kul iaf :D tycker inte du? erkänn!

Ne men det har inte hänt så mkt asså
Just nu har vi praktik, rätt najs. 
Har kommit igång med träningen igen, fett najs! saknat somfan! mhm mhm bigg mhmh SCHTEK.
Hmm musiken är på G, funderar på att släppa en singel snart, Club banger, sjukt taggat påre! :D
Som vissa av er kanske redan vet så skulle jag flytta men det DRYGAR som fan o jag LACKAR somfan
För det dröjer sig varje gång man snackar med killen, just nu är han i Spanien??? AJJA ba dra mitt i allt.
De är jo de dom flesta gör. mhmhmhhm jävla räk jävlar ! hahaha :D

Annars, inte så mkt väll, själv ? jodå ! 
SE SKITZO DÄR IGEN :O omg..... inte nice!

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS ;******

Kommentarer
Postat av: Belinda

hahah din lilla skitzoooo ... INTE OKEJ!

2009-09-30 @ 22:19:42
URL: http://belindatrinh.blogg.se/
Postat av: karolin.

PUSS!

2009-10-02 @ 23:55:23
URL: http://iallafallkarru.blogg.se/
Postat av: roxfox

men lille du , du har alltid varit skitzo, scary :S ^^

2009-10-08 @ 08:24:35
URL: http://raaaxfaaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0