Conichiwäää

Hej hej du din lilla :@... nej jag skoja :D ÄLSKART! :D

I alla fall var var vi nu? juste! Vad jag har gjort idag idaawg IDAHHH

Vakna rätt sen, sleden somfan, somvanligt, börjar bli gammal, det märks i benen....
Drog till 042 träffa på kevvo lindooo o marrooo, sen drog dom o träffa på eddoo o gabbooo.
Danne dissa :@ ska få striiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik imorgon! hahaha :D
Åt lite på donkan, konversera lite sen drog jag hem, :D
BTW JAG GLÖMDE VISST BERÄTTA EN GREJ!!!!
Skulle hinna med 38 tåget till 042 o klockan va 30. Så jag stressa min röv på cykel o ner till stationen.
Helt lökig o grejjer, såå när jag kom fram gick de INGA tåg 38 -.- Glömde de va Söndag. 
Såååååååååååå fick väntar där en halv timma till nästa tåg, som dessutom var sen sådärr 10 min (Y)(Y)

Men men thats my luck eller nå :P

Nu ska jag sätta på en sketen b-film o käka en sleeeden svettig pizza jävel :D

CHACHA ;****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0