Bloggish Hälsning

Vill bara börja med att påpeka att det är SVIN kall i mitt rum, vet i fan hur detta har gått till då mitt fönster är stängt & min sån metallbit är varm.... GALET. Har fan pyjamas på mig :$ mysigt ändå :D HEUHEUHEU

Idag vaknade jag lugnt & fint som en liten bebbis :D tror jag drömde om min framtida fru då jag alltid vaknar lugnt när jag drömt om henne :) GREOUEWWF.
Fixa mig osv sen drig jag till skolan, ingen vanlig dag.. min klass är på läger men inte jag :O jävla ufon!
Var i aulan mesta av dagen o repa. Det var najs :D
Sen drog jag o Danne o käka värsta kebab tallriken, man ble inte lite mätt? JOHO MYCKER MÄTT :D

Drog till knutan sen o där va Anders & Martina som gjorde mig sällskap hem :)
Gött med snöööt o grött på snögit :D hahahahahah

Nu sitter jag hör o fryser, behöver en som kan värma mig, kanske massera mig lite. Laga lite mat till mig o lite dessert hahaha :D

Neeee nu ska jag bara softa till film o darra ^^
CHA CHA ;******

Kommentarer
Postat av: karolin.

JAG KOMMER OCH LAGAR MAT JAG ÄR BÄST :D

2009-09-22 @ 20:12:10
URL: http://iallafallkarru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0