Bara för att alla gör de ska jag oxå!!!!

Nuså, era småa räkjävlar :D nu har Zenia skaffat en såkallad "blog" lixom "wow" eller kanske "wooow"
jag venne, avgör själva heuheu :D
I ALLA FALL, här kommer jag då skriva om mitt underbara livjävel, vad jag går genom och T.O.M vilka plagg jag köper och vart :O och viktigast av allt HUR MYCKER DE KOSTADE! För man måste jo bli bekräftad av sina vänner eller?
njäh mjöh bläh lilla vita lamm ;D

Jag vill börja med att tacka min bästa vän Karolin som har kastat bort några timmar i hennes liv på denna underbara designen :) TACK KAROLIN :D

Seeeeeen vill jag få be att få tala om att just nu vet jag så långt att jag inte längre vet någonting .... 
Eller jo, jag har jo i och försig skaffat en tatuering, men det e no biggie eller? klart de e :)
ZeitGeist på underarmen :) underbart nöjd är jag. För er som inte har sett dokumentären SE DEN!
Jävligt värt det vettu.

Annars? jodå.. själv? jofan :)
Såg en intressant intervju om svininfluensan btw, tycker ni ska kolla på den om ni e rädda eller så.
http://www.youtube.com/watch?v=185HKE2c5Gg&feature=player_embedded

Imorgon är det skola, ska reppa lite på framträdande vi ska köra på insparken på filli filli :D Sen blir de stan o fika
BÖGfika som eddie säger, caffelaté & mudcake påre, mumma :D
JA DANNE, du får joina! :D

Nu ska jag mata mina fiskar och kela med mina katter, duscha en stund o sen nanna kudde :D

SOV JÄTTE DÅLIGT! Puuuusssspåååre ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0