Vitamin Well, myt eller sant?

Ni har hört om dem, ni har sett era vänner dricka dem och ni har sett PRISET
Rena rånet för en sådan liten flaska med fake vitaminer tänker ni säkert..
Det gjorde även jag tills en början så därför har jag bestämt mig att testa på dem lite.

Tycker det hade varit intressant att se om det verkligen hjälper i vardagen
Och någon måste jo vara försöks kanin :)

Det är måndag idag som de flesta av er vet, och jag köpte min första flaska idag.
Denna veckan kommer jag testa på Vitamin Everyday
Och på Fredag uppdaterar jag om jag känner något skillnad.

Vitamin Everyday
har "det rekommenderat dagsbehov" av många vitaminer och mineraler.
Den inehåller bl a vitamin C, B2, B3, B5 och B12
samt biotin, magnesium, zink och selen.
Och smaken "grönt äpple" som är jätte gott enligt mig!

Får se om jag blir piggare denna veckan då, uppdatering på Fredag. 
Puss ;*




Kommentarer
Postat av: Jessica

Dom är svin goda =)

2009-10-12 @ 18:18:54
URL: http://missjessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0