Vitamin Well, as i promised.

Som de flesta av er vet så är det Fredag idag.
Och då har det gått en vecka med Vitamin Well Everyday drickan.
Jag tycker att den har gjort mig en aning piggare,
inte sådär att jag värsta är hyper, men man orkar typ vakna utan gnäll
Läsa någon bok lite extra och sånna grejer :D

Personligen tycker jag att det är för dyrt i drift dock
så jag kommer nog inte köpa den varje dag.
I sånna fall kommer det bli en skoldag där vi gör prov eller liknande :D
Nästa vecka kommer jag testa på Vitamin Well Defence.
Så får vi se om den botar min svininfluensa ;) haha!
Mer om det skriver jag på Måndag!
IDAG
Vet jag inte vad jag ska göra, det får vi se när kvällen börjar närma sig :D
Har lite ångest, vet inte om jag ska ut eller stanna hemma...
men som sagt, the time will show!.

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0