UPDATE!

JAMEN TJENA MITTBENA ;D
Tyckte att det var dags för lite update nu ;D
Vet att jag har varit seg osv men lovat att JAG SKA BÄTTRA MIG FÖRFAN!!!!!! :D
NUU är det är nämligen så att jag har lite prylar till salu så tänkte lägga ut här :D
|||
|||
|||
|||

BILD 1

Ljudkort - CME matrix K

Micpreamp - CME matrix Y

 

Båda är nya och oanvända, dock testade.

Sladdar och skivor och allt som behövs ingår.

Kostar 2200 nytt, priset kan prutas ner i och med att prylarna är öppna.

 

BILD 2

 

Ljudkort - Lexicon Lambda

Mic - ADK A-51e

 

Pris ny 2500, kan prutas ner till hälften i och med att båda är använda.


BILD 3

Mixer - Behringer XENYX 1204FX

Pris 2000 ny, använd ett par gånger annars ner packat.

Kan även diskutera packetpris på allt om ni så vill.
bara att höra av er,



PUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0