Tiden flyger iväg

Jag vet inte om det bara jag som känner av det, men det känns som tiden går ovanligt snabbt nuförtiden...
Man hinner inte vakna då någon som sägs vara nära dig är ovanligt långt borta,
man hinner inte tänka till då dina planer eller förväntningar ändrar riktning ovanligt snabbt.
Jag hinner inte ens säga vilket datum det är då det är en dag försent att säga det.
You get the point.

Känns som helgen bara har börjat när den egentligen är slut.
Återvända till våra dagliga rutiner, vissa bra vissa mindre bra.
Återvända till tankarna som drar ner en i djupa funderingar kring livet o dess handlingar.
Komma på ett sätt spela med i spelet utan att ta skada eller skada andra.
Thats Life.

Men nu ska vi inte vara så djupa även om det är kul att skriva från hjärtat ibland.
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, man kan väll kalla det en typiskt söndag
Min dag bestod mest av mys med familjen vilket ibland kan vara jävligt skönt,
Man inser inte va familjen verkligen betyder för en förän
dagen kommer då det känns att man har tappat bort dem.
Just därför älskar jag dessa kvällarna då alla är samlade för en gångs skull.

Or else, har jag bara laddat med blue-ray filmer & popcorn så resten av kvällen ska jag ägna åt teven.
Och btw, hoppas din farmor blir bättre lilo, im here for u!

Tack till er som läser BIG KISS TO YALL ;***

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjenare Snygging!

Vill bara att din sida är helt suverän , och att det är roligt att läsa här.

Ha det bra.



Kram

2009-10-30 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0