Sunday bloody sunday

HEJ BLOGGEN LILLA ;*

Först och främst vill jag hemskt gärna be om ursäkt!!!
har varit jätte seg med uppdates under helgen...
But i got my reasons

Jag har jobbat med en ny design till min NYA blogg med mitt EGET domän.
Ska ta bloggen to the next level så att säga.
Jag uppdaterar så gott jag kan, och så fort min nya blogg är klar så byter jag till den
Och såklart kommer ni få den länken! ;D
Jobbar även med att få min myspace sida upp igen så den kommer strax den med!

OCH
Har en ett par låtar på gång som jag måste mixa o trixa klart med.
Så det är rätt så mycket som ni ser :D
IMORGON
Mina gosiga vänner, släpper jag äntligen en ny video-blogg.
Så kom gärna tillbaka till min sida igen (A)
PUSS ;***

Kommentarer
Postat av: Nadia

Ja hoppas på vidobloggen

2009-10-18 @ 18:58:12
URL: http://alatavvi.blogg.se/
Postat av: Belinda

wiiieeee videoblogg :D:D:D

2009-10-18 @ 19:10:24
URL: http://belindatrinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0