SNABB fascinerande inlägg!!!

Hej tja hej 4 lylyly zdarova hola adios amigos hello!

Jag är lite sen med bloggen idag...
men sån tur jag har som har FRIDA som påminner mig om den ;D
Så nu jävlar i det är jag jagad av snuten o hundarna jagar mig..
Springer som en häst med min bärbar i händerna och mina braller trillar snart ner :$
Medans jag tänker ut vart jag ska gömma mig och vad jag ska skriva samtidigt
STREEEEEEEEEESSS GOTT FOLK !!

Idag
Har jag bokstavligt talat bara varit i skolan 08.20-16-20 GREJT (Y)
It was fun tho...
Flippig dag somfan o magen har aldrig gjort så ont som idag.. AV SKRATT ASSÅ ;D
Jag & hampe i samma klassrum funkar inte.. Så är det bara!
Efter skolan var det bara RAKA vägen hem, asså verkligen RAKA vägen..
Åt lite sen ägna jag resten av dagen i fåtöljen med bärbarn i knät
Nörda fejjan lite o teve samt lite PS som vanligt :D

Annars
Har en liten update om VITAMIN WELL DEFENCE
DEN ÄR GOD SOMFAN
Blir piggare av den samt så känner jag mig frisk somfan ;D
Har bara två dagar av den kvar så ja, mer om det kommer på Fredag!
Det var nog allt för idag,
PUSS PÅ KISSIE FÖR HON E FUL O SPASTIKOR
& TILL AMANDAVARDE FÖR HENNES SEXIGA HAMSTÅR LJUD <////3

Och såklart på er som läser min blogg ;D ;***

Kommentarer
Postat av: Isabell

Heeeeeeeeeeeyyyuuuuuuuu!! <333

du e så jävla sötilöti möti köti plöti söti!

kan du inte skicka din e-mail till mig!! %D vill ha den! du är så jävla frässiiiig :***

2009-10-26 @ 15:17:14
URL: http://claraisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0