Gårdagen & Nuet

Orkade inte uppdatera när jag kom hem igår för det blev bara raka vägen till sängen när jag kom hem :P 
så här kommer lite update på vad som hände igår FÖLJANDE HÄNDA OKEJ?:
Jag fixade mig med mega stress för hade bara like 10 min på mig för att hinna till min buss... 
så jag stressa o fixar o har mig, små joggar till bussen då jag kommer på att det var lite kallt.
Joja SÅKLART glömmer jag min jacka (Y) jag menar okej om man glömmer typ nycklar eller plånbok eller så men JACKAAA? hur fan går det till asså helt senilt hahaha 

I alla fall, till sist var jag framme i hbg & träffa danne. Vi stack & käka på bomb sen möte vi Erica & Danne
Abbe kom o lämna mina tröjor blblablabla Möte upp Belinda & till sist hamna vi hemma hos Michaela där Frida oxå var.
Blev lite ölspel o lite video bloggande? hahaha aja :P
Jag var sjuuuuuuuuukt taggat, är jag även idag, är jag även ALLTID :D:D :D :D :D :D :D :D:D HÄHÄHÄ
Iaf blev det stan sen, alla gick åt var & sitt håll och jag o Belinda stack till Crom lite där även Alex & co var :)

Var hyffsat endå, inte så mkt tryck men det är folket man är med som gör det bra eller hur liiilooo :D
Sen kl 02.00 fick jag ta bussen hem o då decka jag DIRR i min stora feta sköna mjuka säng :D

IIIIIIIIIIIIIIDAAAAAAAAAAAG
Ska jag softa lite, äta lite gott sen in till hbg igen :P
Blir att kolla på danmark mot sverige hemma hos Frida, najsnajs.
Sen hoppas jag på att de blir utegång, sjukt taggat. ALLTID 
Im soooo hyyyper baby baby mmhm mmh mmhhh YEAH YEAH nej skoja hahah :D 

Mer uppdates kommer sen, SMEK ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0