Foto/Shopping Day.

Heeeeeej Bloggen ;*
Idag fick jag vakna tidigt för att jag skulle till en studio & bli fotat.
Bilderna kommer användas till reklam samt ny blogg header & myspace.
(Kommer lägga upp ett par bilder när de är färdigt redigerade)
MKT nöjd!

Sen har jag varit i stan med Danne "http://drsj.blogg.se"
Det blev lite shopping och jag köpte följande:
Tshirt - MQ
2 Halsdukar - MQ
Halsduk - H&M
Jacka - H&M - (Skit snygg!)
Jacka - Stadium (Varm :D)
-v- Bilderna är där nere -v-
MKT nöjd!!!

Nu sitter vi hemma hos mig och ska strax spela in & mixa klart vår låt
Jag planerar att få den klar på Måndag
Så håll utkik här på bloggen efter den :)

Imorgon ska jag video-blogga om resultatet från drickan
"Vitamin Well Everyday"
så ha koll på det med ni som är intresserade

Tack för mig
PUSS ;*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0