Faktiskt

Hej blogg babies ;D

Idag vakna jag kl 06.00 (FYFAN!!!!)
Cykla ner till stationen snabbt somfan & hann med tåget precis, tur! ;D
Skolan var kulkul, flippa med hampe som vanligt...
kan ju säga att vi hade Engelska prov idag o det gick INTE bra :(
Så jag skrev en liten hälsning till min lärare på framsidan
"Hade inte pluggat till provet, glömde bort det helt...
Men gjorde mitt bästa! Förlåt (A)"

Hoppas hon förstår mig :)

Sen åkte jag ner mot stan där jag mötte Frida.
Vi skulle gå runt o söka lite jobb men det blev inte så mkt sökande....
utan vi ba gick o snacka istället :P
Mötte upp hampe o gick ännu mer runt....
TILLS SIST hamna vi i donkan där vi åt lite glass osv, o sen blev de tåget hem :)
Mötte rodin i L-a, och följde han lite. Snacka o sånt.
Länge sen så det var trevligt :)

BY THE WAY, statistiken var jo ENORM igår
är inte van vid att så många som läser min blogg så ja (A)
PUSS PÅ ER ALLA!!!



Kommentarer
Postat av: Rodde Rodin :D

This shit is funny :D

2009-10-20 @ 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0