Dags 4 en update duude

Hallö tjena, hejhej, Zdarova, Chest, hello!, cooonichiiiwaaaaaaaaaa osvosv 
Ni fattar :D

Tyckte det var dags för lite uppdatering på mitt LIFE 
huuuuuuuumm vad har hänt JO! jag har minsann fått min nya data idag :D
HP HDX16 Blueray, googla & grååååt :D heuheuheu 
Mega nöjd faktiskt :) bara så ni vet asså :D

Hmm har även spelan in lite idag på den nya låten med Daniel.J 
Kommer bli hur fett somhelst, vet jag redan nu, så ni amatörer kan ta O *****
hahaha ne skoja :D ni e oxå bra !
Kämpa på vetja :)

Ser inte så ljust ut för praktiken, men ligga hemma o sova är lika bra enligt mig så ja :)
ibland måste man softa lite, annars blire för mkt STRESS, inte najs!

Ska börja jobba lite på nya myspace sidan så fort jag har installerat adobe paketet
(Photoshop cs4) BLA :) mkt nice program. Rekomenderas :D hahah

Hmm annars ja livet leker, båten seglar, tåget kör osvosvosv. 
Jag borde bli en poet asså, ärligt :P? haha!

Jaja, jag vet att ni inte pallar läsa mer nu så jag skriver lite till ;) AHHA
Ska berätta en lite rolig sak jag gjorde precis...
Jag är själv hemma för mamma e hos grannen o chillar... IAF
så bada jag jätte skönt osv, när jag gick ut var det släkt i hallen
jag ble SKIT rädd bokstavligt, så jag typ sprang där med handduk o var nervös
när jag snubbla på en slagg o slår in mitt knä rakt in i vår soffa (Y)

AJ säger jag bara :(

iaf nu ska jag inte skriva mer heheheheheheheheh HEEHEHEHEHHE :@ skoja :D
Vi hörs CHACHA ;****

Kommentarer
Postat av: frida

haha, du uppdaterar ofta ser jag ;p men du fixar min header snart va med ditt braiga program? :)

2009-10-08 @ 00:20:52
URL: http://fkvb.blogg.se/
Postat av: Danne!

OMG ASSÅ TYP ÄLSKAR DIN BLOGG!! CHA CHA:D hahaha zenia booi :D du får reklamera mig så gör ja de , i need besökare:D<3

2009-10-08 @ 00:30:17
URL: http://drsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0